شرکت پخش تراکتی در زَعفَرانیه تهران

شرکت پخش تراکتی در زَعفَرانیه تهران

شرکت پخش تراکتی در زَعفَرانیه

پخش تراکت در محدوده زَعفَرانیه تهران یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی برای جذب مشتریان محلی در این منطقه است. با توزیع مستقیم تراکت‌ها به دست افراد در زَعفَرانیه، می‌توانید پیام تبلیغاتی خود را به طور مستقیم به مخاطبان هدف خود منتقل کنید. اگر به دنبال ارتقاء کسب‌وکار خود در محدوده زَعفَرانیه تهران هستید، پخش تراکت می‌تواند راهکار مناسبی برای شما باشد. در ادامه به برخی از مزایا و نکات مهم در مورد پخش تراکت در زَعفَرانیه اشاره خواهیم کرد:

مزایای توضیع تراکت در زَعفَرانیه

  1. دسترسی مستقیم به مشتریان هدف: با توزیع تراکت در نیاوران، می‌توانید به طور مستقیم با مشتریان هدف خود در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز را به آن‌ها ارائه دهید.
  2. هزینه کمتر نسبت به تبلیغات دیجیتال: پخش تراکت یک روش تبلیغاتی مقرون به صرفه است که نسبت به بسیاری از روش‌های تبلیغات دیجیتال هزینه کمتری دارد.
  3. امکان ایجاد تاثیر آنی: با پخش تراکت در مکان‌های پرتردد نیاوران مانند مراکز خرید، مدارس و مراکز تجاری، می‌توانید تاثیر فوری و آنی بر مخاطبان خود داشته باشید.
  4. قابلیت سفارشی‌سازی بالا: شما می‌توانید طراحی و محتوای تراکت‌ها را بر اساس نیازها و اهداف تبلیغاتی خود سفارشی‌سازی کنید.

زَعفَرانیه یکی از محله‌های منطقه ۱ شهرداری تهران واقع در شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محلّه که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنّتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق تهران است.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.شرکت پخش تراکتی در زَعفَرانیه

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارت های آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.شرکت پخش تراکتی در زَعفَرانیه

زعفرانیه به دلیل قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران، درصورت بروز زلزله درمعرض آسیب جدی خواهد بود. بخش شمالی محلّه نیز که زیر تله کابین توچال قراردارد، در معرض رانش زمین است.

۱- شرکت تراکتی

این مجموعه با سابقه ۱۰ ساله در تبلیغات تراکت و پرشور در شهر تهران از بهترین شرکت های تراکتی می باشد

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

۲- شرکت تهران تراکت

مرکز تخصصی طراحی، چاپ و توزیع تراکت های تبلیغاتی، کارت ویزیت در استان تهران می باشد با توجه به سابقه طولانی که در امر چاپ، پخش تراکت و سایر اوراق کاغذی

 

۳-شرکت تراکت شهر

پخش تراکت در تهران با بهترین شیوه های پخش و بهترین نیروها آماده به خدمت هستیم اطلاعات بیشتر چاپ تراکت ، کارت ویزیت ،

4 تراکتی

تراکتی مرکز تخصصی طراحی، چاپ و توزیع تراکت های تبلیغاتی، کارت ویزیت در شهر تهران می باشد

5تهران تراکت

روش های پخش تراکت در شهر تهران

۱-چسباندن تراکت با چسب سیریش یا اسپری ۲-گذاشتن تراکت داخل نایلون و پخش به مغازه دارها ۳-چسباندن تراکت کنار آیفون (باچسب کاغذی) ۴-چسباندن تراکت روی زمین ۵-پخش تراکت لای برف پاک کن ماشین ۶-پخش تراکت به صورت دست به دست ۷-پخش تراکت لای درب منازل شهر تهران

 

راهکارهای طلایی برای بازدهی بیشتر از تبلیغات تراکتی و کاغذی

با توجه به تجربه چند ساله در امر تبلیغات محلی به این نتیجه رسیده ایم که مشکل اصلی پخش نادرست تراکت و یا کارت ویزیت … از توقعات و حتی رفتارهای مشتریان ناشی می شود و اکثرا در مقابل راهنمایی های ما مقاومت می کنند که در ادامه مثال های ملموسی از این تجربیات خواهم گفت:شرکت پخش تراکتی در زَعفَرانیه

۱- اولین مورد مقاومت مشتریان در برابر افزایش قیمت پخش تراکت

همان طور که همه شما عزیزان اطلاع دارید کشور ما ایران و به خصوص شهر تهران سالانه تورم ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی را دارد و هزینه های سکونت تغذیه و جابه جایی در این سالها ۲-۳ برابر شده است و برای مثال یک مشتری صاحب رستوران در غرب تهران که خودشان افزایش ۱۵۰ درصدی در قیمت هایشان داشته اند در برابر ۳۰ درصد افزایش قیمت پخش مقاومت دارند و با رفتار نامناسب و اصرار برای تخفیف باعث قطع همکاری می شوند. که بعد از یکماه تجربه ناموفق و خسارت زیاد با نیروهای غیر متعهد ارزان قیمت درخواست همکاری مجدد می کنند. باید به این نکته توجه بفرمایید که افزایش قیمت با توجه به تورم جامعه در خدمات پخش طبیعی است.

۲- رفتار نامناسب مشتری با نیروی پخش تراکت

متاسفانه در این سالها بسیار شاهد بوده ایم که رفتار ناشایستی با نیروهای پخش صورت می گیرد و در هنگام تحویل تراکت با بی احترامی و توهین کار تحویل می دهند که این امر باعث می شود که نیرو با حس تنفر کار را شروع کند و هیچ تعهدی به کار نداشته باشد و کار را با کمترین کیفیت انجام دهد. در صورتی که احترام به یک کارگر باعث تعهد بیشتر و تلاش برای رضایت بیشتر صاحب کار می شود سعی کنید به این توصیه بنده عمل کنید

( ۵ دقیقه برای نیرو پخش احترام بگذارید تا چند ساعت برای کسب و کار و تبلیغات شما ارزش قائل باشند و تلاش کنند )

۳-عدم برنامه ریزی و اهمیت برای روز تبلیغات

اگر به دنبال بهترین نتیجه هستید باید وقتی برای سرکشی و بررسی کار در نیم ساعت اول شروع پخش بگذارید تا از صحت توزیع مطالبق نظر خودتان اطمینان داشته باشید. روزی که شما تبلیغ می کنید مهمترین روز است ولی متاسفانه در جواب ما مشتریان می گویند که اگه وقت داشتم خودم پخش می کردم .

۴- پیشنهاد مشتریان به نیرو برای دور زدن شرکت پخش تراکت

بعضی مشتریان به نیروهای تراکتی پیشنهاد دور زدن شرکت را با قیمت کمتر در روزهای اینده می کنند در صورتی که باید بدانند که نیروی که به مجموع خیانت می کند در قبال شما و تراکت های تبلیغاتی هم تعهدی ندارد و در ادامه خسارت جبران ناپذیری هم به شما خواهد زد.شرکت پخش تراکتی در زَعفَرانیه

روش های پخش تراکت

پخش تراکت از زمان های گذشته تا کنون رونق زیادی داشته و بسیاری از افراد و کسب و کارها برای تبلیغات از آن استفاده می کردند. این روش تبلیغات هنوز هم یکی از بهترین شیوه ها برای شناخته شدن یک کسب و کار می باشد و افراد می توانند از طریق آن درآمد خوبی کسب کنند. اما این درآمد بستگی به این دارد که تراکت های شما چگونه باشند (که به بحث طراحی ارتباط دارد) و با چه روش هایی پخش شوند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین و مهم ترین روش های پخش تراکت را به شما آموزش دهیم تا بتوانید با استفاده از آن ها، بازخورد خوبی از تبلیغات بگیرید. پس حتماً تا پایان با مقاله شیوه های پخش تراکت همراه ما باشید.

 روش های پخش تراکت موثر

  • چسباندن تراکت روی کف زمین
  • پخش تراکت درب منازل مسکونی
  • پخش تراکت بصورت دست به دست
  • گذاشتن تراکت لای برف پاک کن ماشین
  • چسباندن تراکت با پسب سیریش یا اسپری
  • چسباندن تراکت کنار آیفون ( با چسب کاغذی)
  • گذاشتن تراکت داخل نایلون و پخش به مغازه دارها

انواع تبلیغات

۱. تبلیغات تلویزیونی: این نوع تبلیغات شامل نمایش تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی مختلف است و برای جذب مخاطبان و مشتریان بسیار مؤثر است.

۲. تبلیغات رادیویی: این نوع تبلیغات شامل پخش تبلیغات در امواج رادیوی است و به عنوان گزینه‌ای ارزانتر نسبت به تبلیغات تلویزیونی محسوب می‌شود.

۳. تبلیغات آنلاین: این نوع تبلیغات شامل استفاده از وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، اپلیکشن‌ها و سایر پلتفرم‌های آنلاین برای جذب مخاطبان است.

۴. تبلیغات چاپ: این نوع تبلیغات شامل استفاده از بدنه خودرو، بروشور، پوستر، کارت ویدئو و سایر رسانه‌های چاپ برای جذب مخاطبان است.

۵. تبليغات ديجيتال: در حال حاضر يكي از كاربرد هاي فضاسازي ديجيتال در صنعت ديجيتال سيگنجور هست كه با كمك آن همچنین محصول يك كارگير فضاسازي دقيق با قابيليت هدف گيرى به منظور جذابى سازى و جذابى سازى خودرو هست كه با كمك آن همچنین محصول يك كارگير فضاسازى دقيق با قابيلية هدف گيرى به منظور جذابى سازى و جذابى سازى خودرو هست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت دووار شوید

موقعیت 1 و 2

شناسه (ID) : 5839
منتشر شده : 31 اردیبهشت 1403
مشاهده ها : 150
مدت عضویت : 2 سال

ارسال پیام

تمامی حقوق برای سایت دووار محفوظ است.